مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-23ورزشي

حواشی یک انتخاب | درخواست ابطال انتخابات هیأت اسکیت خراسان جنوبی


درحالی سکاندار فدراسیون اسکیت خواستار ابطال مجمع عمومی انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان جنوبی شده که ریاست مجمع مذکور را خود برعهده داشته و صورت جلسه صحت انتخابات را نیز امضاء کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان جنوبی با حضور 12 نفر از 17 نفر عضو مجمع روز دوشنبه نهم تیر ماه سال جاری برگزار شده و بهروز آدینانی با کسب هفت رای از 12 رای مأخوذه برای چهار سال به عنوان سکاندار هیات برگزیده شد.

صورتجلسه صحت برگزاری مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت اسکیت به امضاء بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و رییس مجمع عمومی انتخابات، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و نایب رییس مجمع و سایر اعضا رسیده و سه روز بعد از آن نیز اداره کل ورزش و جوانان استان از فدراسیون درخواست صدور حکم رییس منتخب را نموده است.

ماجرا چه بود؟ علیرغم اینکه کاندیدای دیگر ریاست هیأت اسکیت خراسان جنوبی و سرپرست وقت هیات در مجمع حضور داشته و برنامه های راهبردی و سیاست های اجرایی خود را در مدت زمان قانونی برای جلب نظر اعضاء بیان کرد و پنج رای را نیز به دست آورد، تنها پس از چند روز از زمان برگزاری مجمع به استناد عدم دریافت دعوتنامه مکتوب از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای شرکت در مجمع و غیبت دو نفر از اعضاء درخواست ابطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی یک انتخاب | درخواست ابطال انتخابات هیأت اسکیت خراسان جنوبی

حواشی یک انتخاب | درخواست ابطال انتخابات هیأت اسکیت خراسان جنوبی